Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Sunday, June 29, 2008

Euro 2008 Final : DSAI tewas dgn saya di suku akhir

  1. Saya pasti rakan2 di PKR sekarang berada di saat yg sgt kritikal, apa yg boleh saya sampaikan disini mari bersama-sama solat hajat mohon kemaafan dan pertolongan dari Yg Maha Esa permudahkan perjalanan pimpinan kita DSAI dan Pakatan Rakyat, perkukuhkan barisan, perteguhkan pakatan dan tingkatkan kerjasama. Berjuang itu memang pahit kerana syurga itu manis.
  2. Mlm ini adalah perlawanan akhir Euro 2008 antara Deutchland dan Espania, tajuk saya sebegitu rupa kerana dlm satu posting DSAI di blog beliau pernah menyatakan sokongan nya kepada pasukan brazil eropah iaitu portugal. Saya pula adalah peminat setia Deutchland sejak dahulu lagi, pasukan saya telah menewaskan pasukan pilihan DSAI pada suku akhir :).
  3. Namun bukan itu yg saya fokus disini. Apa yg saya fokus, jika ada antara kita bangun atau tersedar utk menonton bolasepak Euro 2008 apa kata kita mulakan dulu dgn solat hajat supaya Allah memberi jalan terbaik kepada pimpinan DSAI serta pasukan PR dlm menempuh Demokrasi ala-Malaysia BN-Umno ini.


No comments: