Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Wednesday, May 27, 2009

Penanti : banyak Lawak dari Seriusnya

Banyak lawaknya dari serius bukannya apa, calon yang bertanding untuk lawan Dr. Mansor tu banyak betul duitnya, ok yang paling menggeletek ketiak saya ialah calon bebas lambang kunci iaitu Aminah, atau dia gelarkan dirinya Kak Min atau kenalan PKR panggil Kak Minah.

Yang paling menggelikan hati ialah apabila dikatakannya PKR nak tawarkan jawatan TKM 1, abistu buat apa Dr. Mansor bertanding? Adakah PKR suka-suka tampal poster Dr. Mansor bertanding untuk meletakkan Kak Minah sebagai TKM 1, satu rumah kami gelak anak saudara sahabat saya ni siap berguling, saya syak ini kerja orang dacing dengan disepakati oleh orang lambang kunci ini. Sebab nampak tak masuk akal sangat. Saya terbayangkan saya memilih seorang kakitangan terbaik saya menjawat jawatan COO syarikat, kemudian saya hantar setiausaha saya untuk memujuk seorang lagi staff lain yang dah berhenti untuk menjawat COO. Nampak sangat b***h.

Liputan menyeluruh Kak Minah ni, habis media perdana keluar muka dia, ini lagi kelakar. Selamat menonton komik "the hidden 'dacing' in election"

No comments: