Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Wednesday, November 4, 2009

UBN Era Altantuya tidak berubah malah lebih jahat

Legasi Najib kali ini penuh dengan muslihat, tipu daya, mempergunakan apa jua cara bagi memastikan Pakatan Rakyat tumbang sebelum PRU13. Lihat sahaja serangan yang dilakukan kepada kerajaan Perak, seterusnya kini Selangor dan Pulau Pinang menjadi sasaran.

Orang-orang tingkat 4 yang baru kini mencaturkan strategi menggunakan agensi kerajaan pusat serta perjawatan awam lantikan pusat dengan sangat kotor.

Kekuatan PAS dan PKR cuba dirobek dengan fitnah dan tribulasi yang dahsyat. Malah isu Dr MAZA juga adalah melibatkan perancangan dan taktik mereka. Pelannya adalah mencadangkan Dr.MAZA akan dilantik sebagai YDP baru YADIM, jarum digunakan ke arah JAIS yang diketuai oleh Pengarah JAIS atau boleh dikatakan pengkhianat rakyat Selangor. Tangkapan dibuat dengan begitu kasar dan jahat seolah Dr.MAZA seorang penjenayah. Gelombang telefon antara pegawai yang membuat tangkapan dan Pengarah JAIS saling silih berganti bagi memastikan rancangan berjaya. Tidak disangka YB PR juga ada didalam rumah tersebut. Kemudian orang-orang yang mengetahui rancangan ini dengan lakonan muka ala model Mongolia berkata tangkapan tidak wajar. Apa kata JPA dan SPA ambil tindakan kepada Pengarah JAIS dengan melucutkan jawatan beliau yang telah menyalahgunakan kuasa. Sangat pincang tangkapan tersebut, sangat jelas Pengarah JAIS beru terkebil2 nak buat pendakwaan.

Lain pula cerita di Kelantan

Paling meloyakan Kelantan dikatakan tidak layak menerima royalti secara teknikal kata Najib, tapi akan diberi wang "ihsan" melalui projek2 di Kelantan yang akan dibelanja oleh Pusat. Bayangkan kita bekerja makan gaji, kemudian gaji yang diterima setiap bulan tidak diserah kepada kita tetapi majikan ambil duit tersebut dan beli beras, beli gula dan sebagainya. Sedangkan gaji tersebut hak kita, sudah tentu kita lebih tahu mana yang patut disalur.

Inilah dia kaedah dan jawapan yang sangat BODOH dari seorang PM. Amat memalukan. Semakin lama semakin cacamerba selagi diperintah oleh UBN.

Saya pernah kata dulu, jangan terkejut jika UBN tewas dalam PRU 13, mereka ini akan menaja segala bentuk porak peranda dalam negara, mereka ini sangat jahat. Orang-orang Najib di tingkat 4 JPM kali ini terdiri dari mereka yang bukan sahaja perompak malah penjenayah terbesar di Asia.

No comments: