Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Sunday, November 29, 2009

Utusan Malaysia : Agen Penghasut dan Fitnah dahsyat terbesar di abad ini

Sebagai agen UBN mereka ini cuba mencetuskan dan provokasi dengan cuba melaga-lagakan pimpinan PR=PAS PKR dan DAP. Tujuannya tidak lain selain menunjukkan PR tidak sekuat UBN yang terkenal dengan ala diktatorian, angguk angguk geleng geleng.

Dasar politik sempit UBN ini cuba diserap kepada rakyat supaya rakyat tidak mempersoalkan tindak tanduk jalang pemimpin UBN yang kuat rasuah tidak kira dari peringkat tertinggi sehingga cawangan dan sayap pipit seperti puteri dan putera.

Dengan tindak tanduk awal cuba memecahbelahkan PAS PKR, PAS DAP, menemui kegagalan beberapa kali. Manakala pemimpin dalaman mereka bercakaran saling menumbangkan antara satu sama lain, team Pak Lah pertahankannya team Tok Jib mulut sebut sokong belakang tabir agen mosad beliau menyerang Pak Lah di setiap simpang dan sudut. Tumbangnya Pak Lah team tok Jib menjatuhkan pula saki baki team Pak Lah sehingga ada yang terkena pukulan KO. Ada yang belum terkena melobi kononnya mereka ini memberi sokongan penuh kepada Tok Jib dan Muhyiddin.

Kegagalan demi kegagalan atas usaha mematahkan PR, melagakan dua tok guru, mengadakan kempen bahawa kununnya wujudnya kem erdogan, fitnah kedua tok guru, memfitnah pemimpin2 muda dan strategik PAS spt Dr Syed Azman, Husam, Cikgu Pa, Ust Nasha dan Dr. Hasan Ali.

PAS seharusnya lebih berhati-hati kerana pasukan Tok Jib bertindak ala Mahathir, dimana mereka ini seperti agen Mossad, menyerang dari luar dan dalam. Bayangkanlah selama ini media ini menghentam TG Nik Aziz dengan dahsyat serta memfitnah anak Tuan Guru iaitu Nik Abduh, hari ini mereka kata Nik Abduh adalah bintang baru sedangkan mereka sedang dalam usaha fitnah kepada Husam. Wah hebat sungguh utusan meloyakan ini. Jika tak percaya cuba tukar strategi, Husam jumpa Hishamuddin menyatakan sokongan terhadap usaha baru iaitu 1 suara antara PAS dan UBN. Kemudian cuba buat seolah-olah TG Nik Aziz, TG Hj Hadi, Dr. Hasan Ali, Ust Nasha dan Cikgu Pa menyerang Husam, kemudian Ust Nasrudin Hasan sokong Husam. Maka secara serta merta dalam masa kurang seminggu Utusan Meloyakan akan menyatakan Husam ada lah sinar baru kepada perpaduan Melayu. HAHAHAHAHA

Mainan UBN melalui media seperti Utusan, dan Media Prima ini boleh dibaca. PAS adalah parti Halal berdaftar yang paling LAMA wujud dalam Malaysia. Perwakilan PAS sangat berbeza dengan perwakilan UBN. Jadi perlulah PAS bersama pengikut dan saf pemimpin merasa hairan kenapa utusan dan media UBN mewujudkan kumpulan dalam PAS. UBN banyak kali ambil kesempatan terhadap kezuhudan dan kejujuran pimpinan PAS. Dari dulu kini dan selamanya itulah kerja mereka, cuba menjadikan PAS ini parti yang tidak berguna untuk orang Melayu. Lebih merumitkan mereka adalah apabila PAS tidak meletakkan Melayu sebagai agenda, tetapi Islam sebagai agenda. Perlembagaan negara pula kini lebih didokongi oleh pimpinan PR daripada UBN.

Jadi seperti yang disebut oleh Pesuruhjaya PAS Selangor Dato Dr. Hasan Ali, ini bukan masanya kita toleh kebelakang, inilah masanya kita menghitung strategi dan mara ke hadapan.

Berhati-hatilah dengan KONSPIRASI Jahat UBN dan sekutu-sekutunya.

Mara kehadapan menguasai Putrajaya, bukan mara untuk kepentingan sendiri seperti UBnN yang penuh dengan retorik tetapi mara untuk membela nasib rakyat Malaysia.

No comments: