Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Saturday, September 13, 2008

Betul atau tidak UMNO itu sesat?

Kita melihat senario seperti ini berjalan sejak dahulu lagi, bila orang itu UMNO atau BN dia bersih dan tidak berdosa, cuba bila dikritik ada sahaja ugutan secara senyap dan terang kepada orang itu dan setelah keluar dari parti UMNO merekalah orang paling berdosa didunia.

Contoh paling ketara sejak PRU ke-12 baru-baru ini, apabila ada Parti Komponen BN yang ingin membuat undi tidak percaya mulalah ada suara-suara BPR ingin menyiasatlah itu lah inilah, kemudian baru-baru ini apabila Datuk Ahmad Ismail buat kenyataan yang berunsur perkauman, dia hanya dijatuhkan hukuman UMNO 3 tahun digantung dari UMNO, sedangkan YB Teresa dan 2 lagi yang lain dihumban ke dalam ISA. Punyalah berat sebelah, kejam, zalim dan sesat perbuatan ini.

Inilah kezaliman dan ajaran yang dibuat oleh UMNO ajaran yang didokong dan diwarisi dari British penjajah.

Sesudah baliknya British rakyat yang diseru merdeka rupanya belum merdeka, jika British semua kekayaan negara dipungut dibawa balik ke London tapi bila dijajah oleh UMNO Perikatan dan Barisan Nasional harta negara berlegar dipersekitaran mereka dikaut kekayaan negara seperti negara ini UMNO yang punya.

Selain dari itu antara ajaran penjajah yang masih dipegang oleh penganut UMNO ialah ISA. Mereka ini adalah penganut ajaran ISA yang peling taat didunia. TAHANAN TANPA BICARA dilaksanakan sesuka hati, di izinkan dan di halalkan. Sedangkan dalam Islam tahanan tanpa bicara, pertuduhan salah tanpa perbicaraan adalah HARAM disisi agama Islam. Tapi menurut ajaran UMNO yang kununnya Melayu Islam ISA adalah dibolehkan.

ADAKAH ITU TIDAK SESAT!!!

p/s-banyak lagi kenyataan / prinsip sesat pemimpin UMNO.

No comments: