Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Wednesday, December 31, 2008

TV3 dan Utusan Malaysia Telah memulakan paluan kempen di pihak BN

Sebagai salah sebuah media arus perdana yang paling tidak bijak didunia, TV3 dan Utusan Malaysia telah memulakan paluan kompang kempen Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu.

Setiap hari kini bermula dengan kenyataan-kenyataan yang menidakkan bahawa rakyat telah bijak. Setiap hari memperbodohkan rakyat dengan mengutarakan prestasi PR di 5 buah negeri seolah-olah tidak baik langsung. Padahal kami sebagai rakyat amat berpuas hati setakat ini jika dibandingkan dengan Barisan Nasional yang mempunyai kuasa 50 tahun.

Saya fikir pada mulanya calon BN di Parlimen Kuala Terengganu orang yang bijak sikit dari pemimpin-pemimpin lama UMNO, tapi rupanya beliau ni jenis tak tahu perkembangan semasa dan lebih tidak bijak. Ada kah patut masih keluar statement "Kerajaan inilah yang telah membina sekolah, hospital dan masjid" Saya fikir mereka ni pergi berjalan keluar negara semata-mata berhibur agaknya. Tidak perasankah di Australia pon kerajaan bina Masjid, kerajaan komunis pon buat sekolah, Israel yang laknat itu pon buat hospital.

Saya menyeru kepada pengundi-pengundi di Kuala Terengganu bertindak bijaklah dengan memilih calon yang bijak. Tidak perlulah memilih calon BN yang masih tidak sedar momentum rakyat. Sekian dahulu sambung lagi kemudian :)... TAKBIR!!!

No comments: