Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Thursday, April 30, 2009

UMNO amat bahaya, bertindak ala komunis

Dalam Islam tidak ada istilah matlamat menghalalkan cara malah Haram disisi Islam, dari sudut sosial juga tidak boleh diterima.

UMNO boleh menggunakan pegawai kerajaan untuk mencapat matlamat mereka. Jika di Parlimen dan DUN yang dikuasai BN. Speaker ada hak untuk menerima atau menolak sesuatu usul. Tapi jika negeri itu bukan BN pula, Speaker tidak ada hak untuk membawa usul malah pegawai kerajaan pulak yang boleh membawa usul. Inilah yang dinamakan bahaya, kerana UMNO meletakkan negara dan negeri ini seolah-olah hak mereka. Hanya mereka yang boleh menentukan siapa boleh dan siapa tidak boleh. Tidak cukupkan dengan pengajaran yang rakyat berikan? 

Oleh itu kerajaan UMNO/BN sentiasa meletakkan negara ini sebagai hak mereka adalah haram sama sekali. Jika mereka tidak suka Sultan mereka akan mencaci disetiap akhbar arus perdana, mereka juga boleh ubah apa sahaja untuk mengikut kehendak mereka, campak dan keluarkan ISA adalah mainan mereka, peraturan juga boleh diubah mengikut kesesuaian mereka. Mereka kuasai Selangor, air adalah milik Selangor, bila mereka tidak menguasai Selangor air adalah milik pusat, mereka menguasai Parlimen DUN speaker berkuasa / kebal di dewan, mereka tidak menguasai Parlimen/DUN Speaker tiada kuasa dan tiada hak. Kehendak rakyat memang diketepikan, hak rakyat juga diketepikan. Tidak ubah seperti komunis.

UMNO/BN tidak berubah dan tidak akan berubah. Amat memalukan mempunyai pemimpin seperti ini. Terus terang dari luar negara imej kita amat teruk.   Ini adalah regim yang sangat bahaya diktator berparti seperti komunis. PRU 13, rakyat perlu ajar penafsu, pemeras, penzalim, pemusnah, dan pemandi darah ini perlu ditumbangkan sama sekali. Bukan kita membenci mereka tapi penzalim memang perlu dibenci.

Saya tidak rasa mustahil apabila mereka kalah dalam PRU13 mereka akan menjadi seperti penyokong Thaksin di Thailand, kerana mereka tidak dilatih dan diajar dengan erti menang dan kalah dan adab perjuangan.

No comments: