Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Tuesday, March 3, 2009

UMNO Sesat Lagi Menyesatkan

Amat wajar bila dikatakan UMNO semakin sesat, ajaran yang diajar kepada pengikut ajaran UMNO ialah 

Engkau buat salah, aku buat tak salah. Parti aku maksum, siapa keluar parti aku berdosa dan wajar dipenjara. siapa masuk selain parti UMNO dia berdosa, semua yang dibuat oleh orang bukan UMNO adalah salah belaka.

Orang lain aku boleh penjarakan, aku sebagai UMNO penjarakan Burhanuddin al-Helmy sehingga akhir hayat, apa salahnya tahan tanpa bicara, ISA itukan diharuskan. UMNO bunuh orang boleh apa salahnya, lagipun pemimpin UMNO cuma cakap sahaja bagi arahan, polis yang bunuh Ibrahim Libya di Memali. Pada UMNO membunuh orang selain dari UMNO tidak salah.  

Royalti minyak untuk negeri Terengganu hanya boleh negeri Terengganu dapat jika UMNO perintah, selain dari UMNO perintah Terengganu ianya bukan untuk negeri Terengganu, ini adalah ajaran ekonomi dan pentadbiran dalam UMNO.

Aku sebagai UMNO rampas negeri, bagi rasuah culik dan ugut tidak salah. Itu semua dibolehkan, beri tanah kepada taukeh2 besar di Perak tak salah yang salahnya bila bagi tanah pada Melayu Cina dan India yang miskin di Perak, itu baru betul salah. Jadi tak salah rampas Perak balik, aku guna speaker untuk gantung orang hadir Parlimen tak apa, speaker bukan UMNO tak boleh gantung orang hadir. Malah polis dan SPRM patut siasat, speaker yang kebal hanya speaker UMNO

Akhir sekali Peraturan, Undang-undang itu adalah terkecuali kepada UMNO, kamu bukan UMNO semua salah kerana hanya akulah yang betul. Malaysia ni memang kepala bapak UMNO punya 

KESIMPULAN :  Apa salahnya kita kata UMNO itu SESAT SESESATNYA


No comments: