Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Tuesday, April 27, 2010

Siapa Pengkhianat Melayu, Kenapa Khir Berduka?

Mungkin kerana sedih orang Cina tidak menyokong umno maka diherdik orang Cina Selangor perkauman. Cuba lihat calon Pakatan di Hulu Selangor adalah seorang Melayu beragama Islam, peguam terkenal di Malaysia, bekas Menteri Kabinet. Tapi umno menentang beliau.

Meka umno menentang Melayu, jadi umno pengkhianat Melayu.

Itulah yang boleh saya tafsirkan bila membaca posting beliau yang memalukan, meletakkan dirinya lebih rendah dari penjenayah. Saya malas nak link posting Dr Khir kerana rasa malu bila memikirkan beliau tu berkelulusan doktor gigi, orang Melayu pulak tu. Dalam 23ribu lebih penyokong Pakatan tiada orang Melayukah? di Kelantan tu bukan orang Melayukah yang telah dinafikan hak oleh umno? Setinggan2 di Selangor yang diroboh ketika Khir jadi MB dulu bukan orang Melayukah? yang merempat akibat rumah diroboh tu bukan orang Melayu kah? Sekolah agama rakyat yang telah ditarik peruntukan itu bukan majoritinya orang Melayukah?

Sudah lah Khir, insaflah. Akuilah kesalahan kamu dan bertaubatlah. Contohilah orang Melayu bernama Zaid Ibrahim, mengaku kesalahannya serta bertaubat.

Sudahlah menabur fitnah, bertaubat, berhentilah taksub. Rasulullah tidak suka umatnya terlalu taksub kepada bangsa.

No comments: