Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Tuesday, May 11, 2010

Kaedah kempen yang membodohkan rakyat.

Teringat ketika PRK Bukit Gantang sentimen dimainkan PAS gadai prinsip, PAS bagi tanah pada Cina, Nizar pinggirkan Melayu. PRK Hulu Selangor pula, PKR tutup cawangan sana dan sini, MB selangor tidak bela nasib org melayu org india masih terpinggir, zaid liberal.

Di PRK sibu pula sokong DAP sokong Negara Islam, ada pulak yg mengapi sokong DAP bermakna org Cina akan dipinggirkan. Punyalah nampak sgt kempen kebudak budakan, tidak matang dan plg nyata sekali adalah bertujuan dan menganggap org Malaysia terutama Melayu, Cina, India dan bumiputera Sabah Sarawak bodoh.

Kempen membodohkan rakyat ini harus dihukum oleh rakyat.Sebagai rakyat yang paling jelas adalah Melayu terbela di bwh PR kerana bukan PAS dan PKR sahaja yang bela malah DAP juga membela org Melayu yang miskin, bukan DAP sahaja yg bela org Cina dan India, malah PAS dan PKR memainkan peranan membantu org Cina dan India yang susah.

Sokong BN bermakna rasis dan berat sebelah, perlembagaan diketepikan, Umno kata kena berhati hati dengan cina dan india, MCA dan SUPP pula kata org melayu dan india tidak perlu dibela. MIC pula kata hanya Samy Vellu yg boleh jaga org India.

Secara keseluruhan PAKATAN RAKYAT adalah yang terbaik kerana membela semua rakyat Malaysia tidak mengira kaum, agama, warna kulit, keturunan, kekayaan dan politik.

No comments: