Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Saturday, July 24, 2010

isu pasir, penyangak dibela

Malam tadi Noh Omar dan rakan2 yang sewaktu dengannya memulakan ceramah yang meniru agenda PR dan Blog ini iaitu Selamatkan Malaysia. agenda selamatkan Selangor sedang dilaksanakan oleh PR setelah Selangor ditarah dan diratah oleh perut buncit pemimpin Umno dan BN selama 50 tahun.

Apa yang lawaknya, rasanya klu Noh dan rakan2 masuk Raja Lawak boleh menang, Noh mengatakan kerajaan terdahulu membantu bumiputera, kali ini bumiputera tidak dibantu. bang oi apa ke banganglah depa ni, mcm mana boleh jadi menteri, patulah Malaysia boleh habis duit. Bayangkanlah ketika hasil pasir diberi kepada yang tak berhak dah lah terus tanpa tender utk memastikan ianya diperolehi ileh kroni, ditambah keuntungan hasil pasir negeri hanya menerima dari rm2-rm4juta setahun manakala dibawahpakatan rakyat melebihi rm10juta setahun. patutlah hutang Selangor meningkat saban tahun dibawah Umno dan BN.

Sesungguhnya kerajaan Pakatan Rakyat sedang menyelamatkan Selangor dan Secara tidak langsung akan menyelamatkan Malaysia, kenapa Noh dan Khir bising?? Kali ini Ezam si hantu kotak juga terlibat?? kerana kroni dah tak ada duit.

Terima kasih Tan Sri Khalid, Exco2 dan ADUN PR, teruskan berjuang merakyatkan Ekonomi Negeri Selangor Darul Ehsan, tolonglah merakyatkan lagi informasi kerana orang Melayu masih ramai ditipu dan dibutakan oleh Umno dan BN. Kesian Melayu dibodohkan oleh Umno, mari membangun bersama Islam kerana anda tidak akan rugi malah diangkat kerana memperjuangkan Islam dan kesuciannya yang membawa rahmat keseluruh alam.

No comments: