Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Wednesday, July 28, 2010

Nak jual air ke Selangor, air sendri tak sampai kepada Rakyat

kesian pulak apabila menonton Aduan Rakyat, Pahang antara kubu BN, tapi bukan setakat Felda Bera, malah ketika saya menghadiri program Hari Raya Perdana Menteri tahun lalu, penduduk Pekan bercerita air di Pekan dah bertahun saban tahun semakin kecil 'laju lagi air kencing nak' kata bapa angkat saya.

Tapi apakan daya, mereka hanya menerima sahaja, aduan dibuat tapi tidak dilayan, kerana yang penting mereka setia memangkah BN.

Kepada rakyat Selangor, mari bangkit kita teruskan memastikan Selangor dikuasai PR dengan lebih banyak, malah kerusi2 parlimen di Selangor juga pastikan diserahkan kepada PR. Kenapa?? Kerana isu air ini salah satu punca naiknya bil air adalah disebabkan perjanjian bodoh Umno yang membenarkan rakyat diseksa dengan bil yang melampau oleh Syabas. Isu air ini bukan lah isu air Selangor tak cukup, atau isu air Pahang salur ke Selangor, tetapi yang lebih besar adalah isu kerajaan Selangor bantu rakyat dengan subsidi air, tapi kerajaan pusat menyokong Syabas naikkan tarif air, ditambah pula dengan perjanjian bodoh antara Khir dan Syabas ketika Khir jadi MB.

Siapa pentingkan rakyat?? lu pikir lah sendiri beb. Isu pasir hanyalah konspirasi!!

No comments: