Saya tak faham, ada beberapa rakan saya sepatutnya kilang mereka telah diaudit dalam seminggu dua ini, ada juga yang tak diketahui statusnya, bayaran bila nak keluar? pon tak diketahui. ada juga pendaftaran dah lebih 3 hari belum lagi di luluskan. Bila telefon 1800 HDC yang jawab, layanan memang mesra lah. Tapi nampak sangat nak cover JAKIM, berapa JAKIM dah bayar kat HDC??? Saya mintak cerita sebenar dari operator HDC yang bertugas. Tapi mereka tetap menyatakan yang JAKIM telah ambil alih sepenuhnya dan akan menjalankan yang terbaik. HDC membantu JAKIM dalam hubungan pelanggan, konon2nya 1 Malaysia lah tu..
Kalau telefon pejabat di JAKIM di Cyberjaya jangan haraplah nak cakap. Dah 3 hari telefon semalam dapat cakap sekejap, tapi jawapan "Kami tak pasti lah encik, pegawai tak ada" sebijik macam telefon pejabat kerajaan. Kesimpulannya LEMBAB.
No comments:
Post a Comment