Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Thursday, July 30, 2009

Rakan-rakan usahawan sedang menunggu permohonan Halal

Kami menanti penuh minat, bahawa maklumat diperolehi pegawai yang bakal ditempatkan oleh JAKIM lebih ramai dari HDC menjelang 3 Ogos 2009 ini. Saya dan rakan-rakan usahawan menanti permohonan yang tergendala selama seminggu kerana proses transisi ini.

Kami berharap permohonan akan diproses segera, kerana menurut talian bantuan pelanggan HDC memang benar JAKIM akan memulakan operasi pada Isnin minggu depan iaitu pada 3 Ogos. Info awal diterima dari maklumat dalaman, sebenarnya menyebabkan saya ada rasa tak sedap hati. Semasa berurusan di pejabat KDRM saya singgah sebentar di Parel D, kedengaran cakap2 orang tertentu dilihat berdegar-degar di Parcel D berkenaan penyerahan semula ini. Tapi diharapkan mereka ini jangan cakap2 kosong seperti Menteri UBN sahaja, amanah tetap amanah, jangan ambil sambil lewa, jika tidak andalah puncanya.

Tapi seperti dahulu saya akan memerhatikan dan akan memberi komen atas pengalaman saya sendiri.

No comments: