Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat

Teruskan Perjuangan bagi Memperluaskan Kerusi Rakyat
PRU-13 "Misi PR KE PUTRAJAYA"

Sunday, January 23, 2011

Umno membiarkan MCA menghina Islam demi kepentingan politik

Isu negara Islam diketengahkan oleh MCA dengan tafsiran songsang dan disokong pula oleh melayu songsang iaitu Muhyiddin Yassin. Muhyiddin dengan ajaran songsang kata PAS tak tukar perlembagaan lagi berkenaan negara Islam. Soalan yang paling seronok nak tanya Muhyiddin pernah baca ke Perlembagaan PAS? Tiada satu pon yang betul dalam kenyataan Muhyiddin, maka wajarlah disebut ajaran songsang.

Kewajaran mempersoalkan hukum oleh pakar video lucah yang dipilih menjadi Presiden MCA iaitu CSL, cukuplah dengan nama itu kerana saya geli nak letak nama dia dalam blog ni. Lainkali kita letak nama penuhnya. CSL ini mempersoalkan hukum Islam, mana muhyiddin? mana ulamak muda? atau dimana Jamil Khir? yang paling lemah pon dimana Zul Kulim?

Saya ambil maklum info dari Tenang bahawa isu tersebut tidak perlu dilayan kerana murah. Cuma saya ingin menegur Umno dan sekutu-sekutu geng lompat serta ulamak muda Umno. Bersuaralah tegur CSL tu.

Sahabat baik saya yang berbangsa Tiong Hua ada mengatakan kepada saya orang Tiong Hua ada maruah, alangkah bodohnya memilih seorang pelakon VCD lucah menjadi Presiden sudah lah anti Islam pro Umno pulak tu. Yang paling malang adalah ada pula kawan dia menggunakan nama parti Melayu, adakah parti itu juga ada maruah?

Hebatnya DAP ada pemimpin seperti KM P.Pinang, hinanya MCA adanya Presiden pelakon video lucah. Hebatnya DAP tidak memilih Melayu Cina atau India siapa susah pasti dibantu, Sekolah Agama dibantu walaupun beliau bukan Islam. Hinanya MCA kerana mereka anti Islam, amaran untuk orang Cina supaya anti Islam.

Dasar PAS dakwah tidak mengira darjat atau pangkat malah tidak terhad parti mana anda, PAS akan dakwah. Pemimpin Umno pula tidak menerima dakwah itu tidak terhad, mereka hanya mempergunakan nama Melayu untuk kepentingan politik demi kuasa menjaga poket di dunia semata-mata,

No comments: